niedziela, 27 września 2009

Mieszkanie

Dzisiaj króciutko, bo idziemy zwiedzać okolicę. To co już udało nam się zlokalizować to supermarket ESSELUNGA. Maja taniutkie wino...grona :D Poza tym już znaleźliśmy najtańszą stację benzynową poleconą nam przez Elene - włoszkę, od której wynajmujemy mieszkanie. Oczywiście nie obejdzie się bez dobrej pizzerii. A jak wiadomo najlepsza pizzeria to ta, która jest najbliżej :).

http://picasaweb.google.com/maciejowczarek/Mieszkanko#

Powyżej link do albumu ze zdjęciami naszego mieszkania tak jak obiecałem wcześniej. Miłęgo oglądania.




--------------------------
Non c’e altro possibilita
Maciej

1 komentarz:

  1. jestem rozczarowana i zawiedziona. jak mogliście zakryć różową kanapę?! chociąż jedno zdjęcie z różową kanapą musicie popełnić. Także nie macie wyjścia... jedno zdjęcie musi się pojawić w mieszkaniowej galerii.
    Mieszkanie prezentuje się ciekawie. Muszę przyznać, że intrygująco brzmi rodzina tarek do sera. Może w wolnej chwili wrzucicie również ich zdjęcia :) łazienka piekielnie wąska, zaś z przekładaniem pralkowego węża mam mokre doświadczenia :)
    mieszkanie wygląda super. Marciowa toaletka wygląda jakby ją ktoś siłą wyrwał z poprzedniej epoki :) "małżeńskie" łoże z traleczkami mnie rozbawiło. Taki mały płotek przy czubku głowy ;)
    a fotel bujany spodowował u mnie wzrost ciśnienia i wybuch zazdrości... :)

    OdpowiedzUsuń